Facebook Twitter LinkedIn

The Discovery Company is de energiecentrale van Logo 4 the Better Foundation

Studiekeuze Experiences

Onze ambitie is om met scholen, leerlingen, studenten, docenten, studiekeuze adviseurs en andere professionals in co-creatie samen te werken om het concept van “studiekeuze experiences” verder door te ontwikkelen. Een concept dat leerlingen begeleidt in hun ontdekkingstocht om een goede studiekeuze te kunnen maken en hen het nodige zelfvertrouwen en moed geven om dit keuze proces te koppelen aan hun talenten, passie en dromen.

  • - 25% van alle Nederlandse studenten valt uit gedurende het eerste studiejaar.
  • - In het tweede en derde jaar valt per jaar nog eens gemiddeld 7% van de studenten uit.
What 2 Do After School

Studenten leerbedrijf

Tevens willen we het What 2 do after school “studiekeuze experience” concept zodanig door ontwikkelen dat het een betere aansluiting tussen studie en arbeidsmarkt realiseert en daarmee een van de antwoorden kan worden op het vraagstuk van jeugdwerkloosheid.
In het programma van de studiekeuze experiences worden studenten als coaches van de leerlingen ingezet. Voor de studenten goed voor hun CV en hiermee geven ze invulling aan een belangrijk maatschappelijk belang om ook ‘terug te geven’ en ‘betrokken’ te zijn. Dit concept willen we absoluut verder uit werken want het zou een goede invulling kunnen zijn van een ‘studenten leerbedrijf’

What 2 Do After School

www.what2doafterschool.nl


Visit the new site http://lbetting.co.uk/ for a ladbrokes review.